Կրոն

 Իմ կարծիքով կրոնն կապ չունի ռասսայի հետ։Ամեն մարդ իրավունք ունի ունենալու իր կարծիքը ու իր աշխարհայացքը։ Նորմալ եմ վերաբերվում բոլոր կրոններին,բացի աղանդներից։ Կարծում եմ,որ դրանք չունեն ոչ մի լուրջ պատմություն ու նոր հորինված աղանդներ են :Երևանում աղանդներից ամենահայտնին դա եհովային վկա լինելն է:Օրինակ՝Եհովայի վկաները հորինում ու անիմաստ բաների են հավատում, որը ավելի շատ վիրավորական է ուրիշ կրոնների համար:Ինձ համար Եհովայի վկա լինելը ավելի շատ բիզնես ու շահույթ ունեցող կազմակերպություն եմ համարում,քան աղանդ, առավել ևս կրոն:Առաջինը իրենք չունեն ինչ-որ սկզբնաղբյուր, որի վրա կարող ես հիմնվել ու ինչ-որ բան պատկերացնել:Նաև լավ չեմ վերաբերվում երբ դրսում բուկլետներ են բաժանում ընդհանրապես չեմ հասկանում դրանց :Աղանդներից ավելի շատ լավ եմ վերաբերվում աթեիստներին :Համարում եմ,որ իրենք չեն տեսել Աստծոն ու չեն հավատում ,ու դա ավելի ընդունելի է քան հորինված կերպարները,կամ հոգեվոսրսությունը:

Թողնել մեկնաբանություն